Hišna pravila

EmptyName 89

SPLOŠNE INFORMACIJE
1. Hotel nudi recepcijo, bar s teraso ter panoramsko restavracijo. Pri recepciji se nahajajo tudi police s turističnimi letaki in revijami, ki so na voljo gostom.
2. Vse sobe imajo balkon (francoski ali klasičen), TV z ravnim zaslonom ter lastno kopalnico.
3. V hotelskih kopalnicah se v tuših nahajajo dispanzerji za milo-šampon. Če želite, da vam brisače zamenjamo jih pustite na tleh kopalnice. V kolikor boste brisače obesili ali pustili drugod, jih ne bomo menjali. Prosimo, da brisač ne odnašate iz hotela.
4. Hotel San Martin se ponaša z oznako EKOMARIJETICA. Celotna infrastruktura in detajli so postavljeni na okolje prijazen način. Hotel je ogrevan s sekanci ter hlajen z vodno črpalko. Hotel je klimatiziran s sistemom vodne črpalke, zato se v posamičnih sobah ne nahajajo klimatske naprave. Uravnavanje temperature je centralizirano. V hotelu se zavedamo pomena varčevanja z vodo zato za splakovanje sanitarij uporabljamo deževnico.
5. Prijava je mogoča med 16. uro in 20. uro, ob nedeljah med 16.00 in 17.00 uro odjava pa do 10:30 na dan odhoda. V primeru odjave po 10:30 se Vam zaračuna določena pristojbina, od 30,00€ naprej! Gostu bo omogočen pozen odhod glede na razpoložljivost sobe.
6. Ob prijavi vam osebje recepcije da ključe – velik ključ je za odpiranje sobe, mali ključ je pa za odpiranje vhodnih drsnih vrat. Prosimo, da imate ključe vedno na varnem in pri sebi ter da sobo zaklepate. Pri odjavi oz. na dan odhoda jih izročite delavcu recepcije. Morebitno izgubo ključev se obračuna gostu (10,00€ /ključ). Možno je dobiti tudi dodaten ključ.
7. V primeru, da se gost ne prijavi v hotelu do 20h na dan najavljenega prihoda mu bo soba zaračunana kot NO SHOW.
8. Gosti, ki se želijo odjaviti ali prijaviti izven urnika recepcije morajo to nujno javiti predčasno.
9. Posebnosti glede računa (podjetja, itd.) morajo biti javljene pravočasno. Račun po izdaji ni mogoče spreminjati!
10. Urnik:
• Recepcija: 08.00 – 20.00
• Samopostrežni zajtrk: 8.00 – 9.30
Goste naprošamo, da nam sporočijo za kakšne morebitne alergije ali posebnosti glede prehrane predčasno, zato da lahko poskrbimo primerno hrano. Kot ekohotel se trudimo pripravljati zajtrke na visokem nivoju, hkrati pa poskrbeti, da čim manj hrane zavržemo. Goste v ta namen prosimo, da se skupaj z nami trudijo ohranjati nizko potrato hrane.
Med zajtrkom lahko vsak gost naroči ponujeno hrano sveže narezano /pripravljeno. Če proti koncu zajtrka zmanjka ravno to, kar si zaželite, Vas lepo prosimo, da naročite dodatne porcije pri osebju, ki dela na zajtrkih. Pri zajtrku je ponujena kava s kofeinom. Kava iz bara se doplača po ceniku pijač.
• Bar in Bistro
V hotelu se nahaja panoramski bar in bistro, v katerem strežemo hrano, pijačo ter prigrizke. Urnik bara je objavljen na naši spletni strani ter na vhodu in se spreminja glede na sezono. Za več informacij o ponudbi se obrnite na recepcijo.
11. Hotel si pridržuje pravico, da ob ali pred prijavo s pred avtorizacijo ali zahtevkom za nakazilo zaračuna pristojbino za bivanje v hotelu.
12. Če gost ni specificiral datuma odhoda se smatra, da je sobo rezerviral za eno noč. V primeru podaljševanja bivanja naj to gost čimprej oziroma do 10h zjutraj na dan odhoda sporoči na recepciji. Gostu bo omogočeno podaljševanje rezervacije glede na razpoložljivost sob.
13. Zaradi varnosti ter higienskih standardov je v sobah kuhanje prepovedano (izjema je apartma, kjer se nahaja kuhinja)
14. V kolikor potrebujete zajtrk pred uradnim časom zajtrka Vam lahko po naročilu pripravimo zajtrk 'to go'.
15. Kajenje je dovoljeno le v zunanjih prostorih. Če bo gost kadil v sobi se mu bo zaračunalo kemično čiščenje prostora ter beljenje!
16. Hotel v določenih sobah sprejema tudi goste, ki potujejo s hišnimi ljubljenčki. Bivanje hišnih ljubljenčkov se doplača, gost pa nosi vso odgovornost za škodo, ki jo povzroči hišni ljubljenček. Hišni ljubljenčki morajo v skupnih prostorih vedno imeti nagobčnik ter biti privezani na povodcu. Hišni ljubljenčki zaradi higienskih razlogov niso dovoljeni v hotelski restavraciji.
17. Možen je tudi transfer prtljage (po povpraševanju). Če potrebujete osebni transfer
ali transfer prtljage se prosim obrnite na delavce na recepciji ali v baru.
18. Za hranjenje prtljage in koles imamo v hotelu omejen prostor ki je, v kolikor je razpoložljiv, na voljo gostom hotela. Za kakršnokoli odtujitev ne odgovarjamo, prosimo da kolesa ter prtljago zaklepate.
19. V hotelu ne odgovarjamo za dragocenosti, ki niso bile shranjene na recepciji.
20. Prosimo vas, da hotelskih stvari ne odnašate s seboj. Gostom, ki bodo v hotelu povzročili škodo ali nered se bo dodatno zaračunalo poškodovan predmet ali dodatno čiščenje.
21. Prosimo, da upoštevate tudi prisotnost drugih gostov hotela, ki prihajajo v Brda na oddih ter zaslužen počitek. Nočni mir traja od 23. do 7. ure. Prosimo, da se v tem času gostje hotela izogibajo povzročanju hrupa v skupnih prostorih, predvsem pa na hodnikih hotela.
22. Električna napetost v hotelu je 240V. Prosimo goste, da za adapterje poskrbijo sami. Hotel se ne zavezuje, da bo nudil adapterje gostom.
23. V vasi se nahaja avtobusna postaja. Za urnike avtobusov se lahko obrnete na recepcijo.
24. Hotelski gostje ne smejo oddajati sobe tretjim osebam, ki se niso prijavile na recepciji, tudi če je hotelski gost rezerviral in plačal sobo.
25. Prisvajamo si pravico, da gostom, ki kršijo hišna pravila ali z neprimernim obnašanjem motijo druge goste, prenehamo ali ne nudimo naših storitev. V hotelu ne toleriramo verbalnega ali fizičnega nasilja. V primeru verbalnega ali fizičnega nasilja se bomo nemudoma obrnili na policijo.
26. Prosimo, da upoštevate navodila in nasvete hotelskega osebja. V kolikor imate kakršnokoli vprašanje Vam je osebje hotela z veseljem na voljo. Na recepciji se nahaja tudi knjiga pripomb ter pohval v katero lahko vpišete vašo izkušnjo.

Želimo Vam prijetno bivanje!
Ekipa hotela San Martin




POMEMBNI NASLOVI TER ŠTEVILKE
• Za klice se lahko poslužite tudi telefona na recepciji.
• Zdravstveni dom Nova Gorica – Rejčeva ulica 4, 5000 Nova Gorica, tel 05 338 32 00
• KLIC V SILI 112
• Nujna medicinska pomoč 05 330 11 17
• Lekarna Dobrovo – Trg 25. maja 7, 5212 Dobrovo, tel. 05 395 95 66
• TIC BRDA – Šmartno 13, 5211 Kojsko, tel. 05 395 95 95
• TIC NOVA GORICA – Delpinova ulica 18b, 5000 Nova Gorica
• POLICIJA : 113



NAVODILA ZA RAVNANJE GOSTOV HOTELA PRED IN MED POŽAROM
Gosti hotela morajo biti pozorni da:
• si ob vstopu v sobo ogledajo načrt evakuacije, ki se nahaja na steni ob vhodu.
• upoštevajo splošne ukrepe varstva pred požarom, zlasti v zvezi z uporabo električnih aparatov in ravnanjem z električno napeljavo;
• ne smejo priključevati grelne ali kuhalne naprave;
• opozarjajo osebje hotela na morebitno nevarnost izbruha požara, tudi če je nevarnost že odstranjena;
• v objekt turističnega centra ne smejo prinašati nevarnih, predvsem pa vnetljivih in eksplozivnih snovi;
• nekontrolirano ne prižigajo sveč in upoštevajo prepoved kajenja.

Postopki in naloge med požarom
• Če začne goreti, gasite z razpoložljivimi ročnimi gasilnimi aparati, v skladu z navodili in namenom teh sredstev. Požar gasite, če to lahko storite brez nevarnosti zase ali za druge.
• Če se požara ne da varno pogasiti, je treba takoj obvestiti osebje turističnega centra ali Center za javljanje in obveščanje na telefon 112 ter obenem sporočiti, katera sredstva za gašenje so bila uporabljena. Poslužite se lahko telefona na recepciji.
• V najkrajšem času je treba zapustiti vse prostore in se usmeriti na zbirno mesto pred hotelom, ki je označeno s tablo. Gostje potem tam počakajo nadaljnja navodila.
• Ne uporabljajte hotelskega dvigala med požarom.

Postopki in naloge po končanem požaru
• Ravnajte se po navodilih odgovornega osebja hotela.



DODATNE STORITVE
Ob predhodni najavi / po dogovoru Vam je na voljo tudi likalnica.
Pranje perila / soba …10,00€
Sušenje perila / soba… 8,00€

Najem električnih gorskih koles
Celodnevni najem = 40,00€ / kolo

Gostje hotela imate -10% popust na najem koles

Druge aktivnosti